Bevezető

2009.11.22. 18:18

 

Üdvözlet mindenkinek, aki erre tévedt!:P


18 éves vagyok, szeretem a focit (Arsenal 4ever), kosárlabdát is, de nem nagyon követem figyelemmel. Szeretek írni, elgondolkodni dolgokon, szövegelni. Ezért is hoztam létre ezt a blogot, hogy meg tudjam osztani veletek a szövegeimet, gondolataimat. Néha rágyújtok, ami azért van, mert eluralkodik rajtam a melankólia, meg az idegesség, tanácstalanság. Szeretem az intellektuális társalgást, akikkel lehet értelmesen beszélni. Fotózni is szeretek, van egy egész jó fényképezőm. A Reason nevű svéd zeneszerkesztő programmal próbálok alapokat csinálni, de ebben nem állok még a helyzet magaslatán, sőt szerintem sokái nem is fogok. Szeretem az álmokat, akár pozitív akár negatív. Álmodni flash. Kedves vagyok, mindenkinek igyekszem legjobb tudásom szerint segíteni, ha valami baj van. Nem szeretem a kétszínű embereket, nem szeretem ha átvágnak. Filmezni is szeretek, fogok majd itt kevésbé ismert filmekről is postolni, felrakni a történetüket.

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr551544335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása