Holnap lesz egy hetes a blogom

2009.11.28. 20:23

Holnap lesz egy hetes ez a kedves kis blog. Nem mondhatnám, hogy túl sok sikert értem el nézettségileg, mivel a látogatottságom száma körülbelül 20 fő és eddig egy kemény hozzászólás érkezett. Nem mintha itt várnám el életem sikerét. Beszámolok egy kicsit a mai napról. Ma végre elmentem vezetni. Édesanyám kocsiját vezettem és jött velem a család egyik régi barátja. Sikerült érzékelnem a citroeen C3 és az Opel Astra közötti különbségeket, nem ment valami jól, mivel eléggé szokatlan volt. Délután meg találkoztam meg találkoztam Szabinával, akivel a Westendbe mentünk. Végülis így telt a szombati napom. Holnap az Arsenal játszik a Chelsea ellen. Go Gunners!

Kattints ide a regisztráció nélküli kommenteléshez!

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr671559409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása