December 2

2009.12.08. 23:06

Megdobom a kedves közönségemet egy újabb posttal. Alig várom a szünetet. Hogy miért? Mert találkozni fogok egy lánnyal, akivel jól elbeszélgetek és szurkolok, hogy jól sikerüljön.<3 A nevét nem teszem közzé, mert ez a legszebb az egészben, hogy ő tudja, legyen csak kíváncsi a többi ember.;) A PES3-ban a North Londonnal (Arsenallal) most tolom a 3. szezont. Eddig kettőt megnyertem. Imádom az Arsenalt (since 2002). Mostanában eléggé elhanyagolom a tanulást, jó lenne visszatérni a rendes kerékvágásba. Csak hát nehéz. Azért is várom a szünetet, mert várhatóan a Szilveszter estéjét Tabon töltöm kisPappék társaságában, kiváló alkalom lesz, hogy levezessük 2009 feszültségeit. A Dream Aquarium nevű képernyőkímélő nagyon tetszik, egyik tanárom lap topján láttam, gondoltam én is kipróbálom. Majd rakok fel képeket róla, hogy azzal is szebbé varázsoljam a blogomat. Azon kívül minden nap igyekszem egyenesbe hozni az életemet, ez félig-meddig sikerül is. Megyek majd sítáborba a sulival, alig várom már. A kosár ma nem ment olyan jól, kihagytam egy ziccert, remélem legközelebb jobban fog menni. Igazából kettőt dobtam rá, abból az egyik ziccer volt, amit nem kellett volna kihagyni, de ha már megtörtént, akkor nem lehet mit tenni ellene (,,Előfordul":D).

Mikor egyszer pipától mámorosan ültem az ágyamban, a következő szöveget sikerült alkotnom. Nem tudom, a lány kit jelképez, csak úgy írtam. Élvezd és postolj!;) Posthoz katt ide!

Hatalmas a strand, szerteszét nyugágyak
Ha ezt ember látnák, mind ide futnának
Mindig meleg a tenger, hullámmozgást végez
Én csak mosolygok, ha valaki erről kérdez
Nem mondok semmit, hisz ez az én titkom
És ennek a kapuját soha fel nem nyitom
Ingyen van a fagylalt, meg a sok kaja
Nem kell sietnem, ezt soha senki sem falja
Fel, mert távol esik a világ minden pontjától
Ismeretlen, mint egy kitalált dal a kottától
Mindig süt a nap, teljes a nyugalom
Ha erre gondolok, megnyugszik tudatom
Ide járok le egy lány kezét fogva
S közben neki a legszebb bókokat mondva
Meghívom egy italra vagy akár többre
Soha senki se lép eme szent földre

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr671584822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása