2009.12.24.-e, Karácsony

2009.12.24. 15:11

Üdvözlök mindenkit!

Hosszú szünet után karácsony napján végre írok ide is. Alapjáraton jól telnek a napjaim, köszönhetően Áginak, akit nagyon szeretek.<3 Találkoztam vele 3 alkalommal ebben a szünetben és mindegyiket nagyon élveztem. Megnéztem ma hajnalban három filmet: Elhagyott szoba 1,2 illetve a Péntek 13 első részét. Az elhagyott szoba nagyon tetszett, jól meg volt csinálva, viszont a Péntek 13 első része nevetségesen szar volt. Találtam benne egy érdekes dolgot, majd felteszem ide is videó formájában.

Van valamennyi karácsonyi hagulatom, de régebben, mikor még volt hó, sokkal jobb volt minden. De sajna nincsen már egy jó ideje fehér karácsony.:S

Eddig jól telik a szünet, találkoztam csomó emberrel, addig alszom ameddig akarok, filmezhetek is, meg tölthetek is egész álló nap. Élvezem ezt az életet.


Verseket nem írtam mostanában, de mihelyt tudok, postolok azt is. Egyenlőre meg fogom csinálni azt a kedves kis jelenetet a péntek 13 című filmből, mert minden képzeletet felülmúl. Ritkán láttam nagy bakikat filmben.. Na mind1.

Mindenkinek Kellemes Karácsnyi Ünnepeket kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr81620760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása