újév

2010.01.15. 20:51

Hát megvolt a Szilveszter, ahol jól berúgtam, mégse volt olyan jó, mert 10 körül kijózanodtam és elkezdett fájni a fejem. Ezen kívül minden jó volt, de Tabon a második este elég punnyadósra sikeredett, igaz, én úgy voltam vele, hogy nem iszok egy ideig. Sikerült úgy gyújtanunk szivart, hogy nem akartunk kimenni a házból, de kinyítottuk az ablakot és pöfékeltünk. Itthon felhívtam Ágit, aztán aludtam, mert eléggé kifáradtam. Aztán január 3.-án átjött hozzám, jó volt látni azok után, hogy hazatért Kolozsvárról.<3

Mostanában jól megy a kosár is, már triplát is elég jól tudok dobni meccs közben. Viszont visszasírom a szünetet, mert sokáig aludhattam és filmezhettem amennyit akartam, semmilyen kötelesség szele nem borzolta fel szabadságom mezejét. Jövő héten megyek sítáborba. Alig várom már, három éve nem síeltem.

Elkezdődik hamarosan a második félév és az nekem már beleszámít a továbbtanulásba, úgyhogy a lehető legjobbat kellene nyújtanom. Remélem sikerül elérnem célomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr21675539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása