Hosszú idő után újra

2010.04.02. 13:07

Megvolt a Comenius program, nagyon jó volt, nekem azonban nem zárulhatott felhőtlenül (ha nagyon érdekel miért nem rákérdezel, mert nem akarom közzé tenni). Az a lényeg, hogy volt egy kiseb problémám. De a német család kiknél voltam kissé elhanyagoltak, volt olyan, hogy vmikor egyedül kellett hazamennem, csak egy térképet adtak (jó, nem olyan nagy cucc, de akkor is, a többiekhez mind odajöttek a családok). Utolsó nap egy hotelban aludtam, ami kényelmes volt, a utolsó napi záróparti meg szar. 50-en (vagy még többen) voltunk egy kis helyre bezsúfolódva és 10kor vége lett. Mondjuk én fáradt is voltam. Csak nem értem, hogy egy nagyobb helyre miért nem vihettek minket.

Most tavaszi szünet van és csinálják a fürdőszobánkat, ami nem jó, mert zaj van éjjel-nappal és kurvára nincs kedvem tanulni így. Megnéztem vmelyik nap a Fűrész 6-ot. Nem egy nagy alakítás, sokkal jobb az 1. meg a 2. része. A Kocka (Cube) című filmet is megnéztem, az alapötlet jó, de a kivitelezés nekem nem nagyon tetszett.

Elmentünk Ricsivel Burgerba, meg átjött PES 2009-ezni. Top player mode-ba toltuk (legnehezebb szint) így még nem is toltam soha. Meg alapjáraton a PES nem pc-re készült, így kicsit bonyolult az irányítás, de FIFA-tól nem nagyon tér el, csak cselezni nem nagyon lehet benne (javítson ki valaki, ha ez nem igaz). Most már áttértem Top player-be és volt egy nagyon érdekes dolog, amivel találkoztam:D (alább látható).

A bejegyzés trackback címe:

https://rubelife.blog.hu/api/trackback/id/tr441889365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása